T.I.A.! - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Mariska - WaarBenJij.nu T.I.A.! - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Mariska - WaarBenJij.nu

T.I.A.!

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

27 December 2014 | Zimbabwe, Victoria Falls

Hoi iedereen!
Even een kort berichtje uit Victoria Falls (grens Zambia/Zimbabwe). Na een geslaagde kerstavond met mooie jurken, lekker eten, punch, cadeautjes en een Afrikaanse acacia kerstboom in Zambia zijn we na een lange hobbelige rit de grens overgestoken met Zimbabwe. Op de grens ligt een grote ' gorge' met de Victoria waterfalls, die helaas niet heel veel water hebben door de droogte hier, maar ondanks dat zijn ze toch erg mooi. Hier splitst de groep zich helaas op, want een aantal gaan naar huis, anderen gaan vanaf hier richting Johannesburg, en 5 anderen (inclusief mijzelf) gaan richting kaapstad. Het was een erg leuke groep dus dat is wel jammer. Hopelijk is de nieuwe groep net zo leuk!
Sommigen van jullie zal het misschien zijn opgevallen dat ik sinds Malawi geen smsjes/mailtjes meer beantwoord of ontvang. Ik ben erachter gekomen dat mijn provider niet werkt in Malawi, Zambia, Zimbabwe en Namibie. Dus pas in Zuid Afrika ben ik weer bereikbaar per telefoon! En om in mijn mailbox te kunnen moet ik per sms bevestigen dat ik het ben die inlogt van een vreemde locatie, en ik krijg deze instelling niet ongedaan, daarom kan ik ook niet bij mijn e-mail. Internet is beperkt hier in Afrika, dus foto's uploaden neemt heel veel tijd in beslag. Ik heb vanochtend een paar fotos op eerdere reisverslagen gezet dus dan hebben jullie iig een idee van hoe het hier eruit ziet. Alleen als ik ze terugkijk op mijn blog zijn sommige fotos maar voor de helft zichtbaar. Hopelijk ligt dat aan het internet hier en kunnen jullie ze wel helemaal zien. Hier zeggen ze: TIA! (This is Africa) en hier werken dingen gewoon vaak niet...
Verder is alles goed hier :) Ik ga morgen de Vic falls van dichtbij bekijken en maandag vertrekken we dan met de nieuwe groep richting Botswana; Chobe NP en Okavango delta. Daar ben ik dan met oud en nieuw, ik ben heel benieuwd!

Groetjes uit Zimbabwe!

  • 27 December 2014 - 11:22

    Irma:

    Leuke tijgerprintbikini maris ;) Je foto's staan erop hoor, helemaal heel, supermooi!!! Liefs!

  • 27 December 2014 - 12:03

    Loes:

    De foto's van Serengeti en Zanzibar staan er inderdaad helemaal goed op en zijn geweldig. Nu is nog beter te begrijpen hoe indrukwekkend je reis is. Waren die beesten echt zo dichtbij of werkt de zoom van je camera zo goed? En je had gelijk: in Afrika kan die bikini (met luipaardprint Irma ;)) best hoor!! xx

  • 27 December 2014 - 12:20

    Je Vader:

    Nou Maris, wat een mooie reis maak je. Ik typ dit terwijl hier de eerste sneeuw blijft liggen....
    Prachtige foto's staan er op. Ik ben trots op je. En ja die bikini...
    Weet je trouwens waarom die deuren zo bijzonder zijn op Zanzibar?
    Ik ben blij dat de foto's zo goed lukken met je camera. Die cursus in de duinen heeft dus toch zijn nut al opgeleverd (;-). Ik wens je nog een fijn 2e deel met een leuke groep. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 39517

Voorgaande reizen:

04 December 2014 - 19 Januari 2015

Afrika

02 November 2011 - 24 Mei 2012

Nieuw Zeeland en Australië

Landen bezocht: